Top Ad unit 728 × 90

recent

Mieszkancy osiedla Wilcze-Osielsko



Dzień Dobry Osielsko-Wilcze!
Witam na mojej stronie o naszym osiedlu-Wilcze.
Zapraszam wszystkich mieszkańców do prezentacji siebie.
Dzięki Waszej pomocy będę mogł wzbogacić moją stronę o wiele ciekawych artykułów.
Na początek proponuję -poznajmy się.Proszę o umieszczenie krótkiego materiału.
Mogą to być zdjęcia,artykuły,newsy lub inne interesujące propozycje na temat naszego osiedla Wilcze
Amsterdam,miasto do ktorego mam chyba największy sentyment,mój pobyt w Holandii
właśnie rozpocząłem tutaj.Praca,firma,znajomi,no i oczywiście rozrywka,a tu muszę powiedzec że jest tego w tym mieście dużo.Począwszy od coffieshop,imprez piłkarskich
zwiedzanie miasta i okolic/piękna historia nawiasem mówiąc/do wspaniałej muzyki.
Amsterdam słynie z wielu znanych na całym świecie postaci muzyki techno ogólnie ujmując.No i oczywiście muzyczne wydarzenia - Sensation White.
Przedstawiam film z kolejnej edycji tej imprezy w roku 2007 na której miałem szczęście byc: Inne moje filmy - zobacz-TUTAJ
Kontakt do Mnie Yanek

Profesjonalną obsługę strony zapewnia Yanek Studio Wilcze-Bydgoszcz

Strona autorska wykonawcy - YanekStudio Wilcze-Bydgoszcz (pobieraj za darmo)
Mieszkancy osiedla Wilcze-Osielsko Reviewed by Yanekstudio on 18:05:00 Rating: 5

1 komentarz:

All Rights Reserved by Osielsko-Wilcze © 2016
Designed by YanekStudio

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Yanek Studio Production 2016. Obsługiwane przez usługę Blogger.